sobota, 2 kwietnia 2011

Ścieramy ;)

Peeling drobnoziarnisty z Perfecty z minerałami morskimi i drobinkami krzemionki, ma za zadanie oczyszczać i wygładzać skórę, w czym sprawdza się bardzo dobrze :) Jednak, mimo, że jest drobnoziarnisty, to drobinki są dość ostre, a przynajmniej moja delikatna skóra je tak odbiera. Peeling ładnie pachnie i na prawdę dobrze ściera martwy naskórek, drobinki są zawieszone w żelu, dodatkowo zawiera witaminy A,B5 i E. Przeznaczony jest do cery normalnej i suchej. Bardzo nie wielka ilość wystarczy na całą twarz, jest bardzo wydajny, lekko się pieni przy rozprowadzaniu, dobrze się zmywa. Po użyciu w niektórych miejscach moja skóra jest zaczerwieniona i lekko podrażniona. Za cenę ok 10zł ( kupiłam go w promocji w Super-Pharm) otrzymujemy 60ml produktu. Nie jest to mój idealny peeling, będę poszukiwać dalej :) Mam zamiar wypróbować jeszcze peeling enzymatyczny z Perfecty, może któraś z Was używała?
Skład:

Pozdrawiam,P.

1 komentarz: