środa, 30 marca 2011

OMG! OMG !OMG!!

Kupiłam ten lakier już jakiś czas temu i  jakoś nie mogłam się przemóc żeby pomalować nim paznokcie , gdyż moją miłością są kremy, ale w końcu nadeszła wiekopomna chwila! ;D Oto on:
China Glaze - OMG, to lakier holograficzny, jest po prostu przepiękny!! Dorwałam go na Allegro za jedyne 20zł, a doszły mnie słuchy, że jego cena na Ebay dochodzi nawet do 50$!! Także trafiłam na dobrą okazję ;) razem z nim kupiłam jeszcze grugi lakier z tej serii- QT (swatche wkrótce). Jak na niego patrzę to brakuje mi słów żeby go jakoś ładnie opisać ;) W cieniu wygląda całkiem zwyczajnie, ale w słońcu to jakieś szaleństwo! Mieni się różnymi kolorami i wygląda rewelacyjnie! Na zdjęciach są dwie warstwy plus top, konsystencja jest dość rzadka, potrzeba dwóch a nawet trzech warstw do pełnego krycia, ja po dwóch widziałam gdzieniegdzie prześwity. Schnie bardzo szybko i równie szybko odpryskuje niestety :( Ale mi to nie przeszkadza, bo dla mnie jest zbyt szalony żeby nosić go dłużej niż 2dni ;) Wszystkie zdjęcia zrobione w świetle słonecznym, przepraszam za suche skórki :(


Pozdrawiam,P.

5 komentarzy: