czwartek, 28 kwietnia 2011

Sweet Candy Bar :)

Wpadłam wczoraj na szafę Essence, wprawdzie było parę nowości lakierowych, ale nie to co bym chciała, więc nic lakierowego nie kupiłam :) Za to przytuliłam błyszczyk Stay With Me longlasting lipgloss w kolorze 03 Candy Bar :) To mój pierwszy błyszczyk Essence. Jest to piękny koralowy odcień, bez żadnych drobinek, nie kryje całkowicie, raczej nadaje lekki kolor, na ustach wygląda bardzo naturalnie, pięknie pachnie, nie klei się i dość długo się utrzymuje :) Ma świetny aplikator, takiego jeszcze nie widziałam ;) Cena 8,99.

A Wy macie swoje ulubione błyszczyki tańszych marek? :)
Pozdrawiam,P.

2 komentarze:

  1. Ja chyba podobny zdobyłam z tej kolekcji..yy...jak ona się nazywa, tam gdzie Zulu był. :p
    Fajny, ostatnio wzięło mnie błyszczyki, chyba zamówię NYXa niedługo. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje. Ja nie używam błyszczyków, do ust używam tylko balsam tisane i czasem coś na wielkie wyjścia. Mam jeden z wibo holographic shine:)

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń