środa, 27 kwietnia 2011

NOTD- Essie Lovie Dovie

Czyż ten lakier nie jest uroczy? :) Dostałam go w prezencie od Sabbathy ( thx :*). Pierwszy raz pomalowałam nim paznokcie zimą i jakoś mnie nie urzekł, taki sobie o słodki róż. Kolejne podejście zrobiłam wczoraj, w piękny słoneczny dzień iiiiii...... zakochałam się :D Aplikacja nie należy do najprzyjemniejszych, ale nie ma tragedii jak na Essie :) Dwie warstwy dają pełne krycie przy wprawnej łapce :) Schnie dość szybko i wygląda pięknie, same zobaczcie :
 
Pozdrawiam,P.

3 komentarze:

  1. Ale cukierek fajny:D chodzi coś ostatnio za mną taki kolor ale poczekam aż mi paznokcie urosną:D

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuuowny kolor ! ajjj nie mogę kupować odwyk odwyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może przy opalonych wygląda lepiej ale ja zawsze w lato blada,więc kolejny powód że odpada. Przepiękny kolor sama chyba się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń