czwartek, 28 kwietnia 2011

Haul

Mam dla Was haul z dzisiaj i wczoraj :) Wczoraj wpadłam do Rossmana, a dzisiaj do Natury :) Oto co kupiłam:
*Dezodorant Dove, który ma zmiękczać odrastające włoski po goleniu.
*Serum Eveline
*Krem odżywczo-nawilżający na dzień z Olay(jedno opakowanie już zużyłam, więc niedługo recenzja)
*Pilniczek z Essence( jest rewelacyjny i opakowanie jest super, nic się nie porysuje w torebce ;) )
*Błyszczyk Essence Stay With Me- 03 Candy Bar(dzisiaj dokupiłam dla mojej Mamy;) )
*Lakier Cartice- Ultimate Nudes-030 My Cafe Au Lait At Notre-Dame
*Lakier Essence- Color & Go - Trust in Fashion
Pozdrawiam,P.

2 komentarze:

  1. Chętnie przygarnęłabym te lakiery i błyszczyk:)

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pilniczek jest bardziej taki do spiłowania paznokci konkretnie czy tylko do końcówek delikatnie? bo się zastanawiałam czy go nie kupić, fajne opakowanie ma :P

    pokaż ten Catrice!

    OdpowiedzUsuń