czwartek, 7 kwietnia 2011

Lakierowy haul :)

Wpadłam dzisiaj do dawno przeze mnie nie odwiedzanej Natury w nadziei na jakieś fajne zakupy lakierowe :) Zawiodłam się na Essence, bo szafa była oczywiście wymieciona do zera :( Ale za to rekompensata nastąpiła ze strony szafy Sensique :) Kupiłam 3 lakiery z nowej kolekcji Exotic Flower. Zielony trawiasty nr 247, fioletowy nr 246 i granat 249 ( nie lubię numerków na lakierach, są jakieś mniej ciekawe). Wszystkie są z shimmerem, najbardziej widoczny jest w granatowym, najmniej w zielonym, podejrzewam,że na paznokciu nie będzie go widać. Cena: ok 6zł, pojemność 7ml. Jeszcze nigdy nie miałam lakierów z tej firmy, może Wy macie jakieś doświadczenie z nimi?


Pozdrawiam, P.

5 komentarzy:

  1. Uuu, ten fiolet to dla mnie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. a granat to prawie dupe ChG Little Drummer Boy. On już był w innym wydaniu, widze że to chyba taki sam tylko inne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O Sabb to fajnie, że mnie poinformowałaś bo chciałam LDB! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam lakier sensique i go lubiłam:)fajnie malował, krył po 2 warstwach.. ale siostra mi go podprowadziła i już go nie mam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te kolorki w domciu i są czadowe!

    OdpowiedzUsuń