środa, 6 lipca 2011

Mił♥ść!

Kupiłam ten lakier dzisiaj, musiałam go od razu wyprobować! To lakier z Wibo(numerek chyba 1), z kolekcji pachnącej różami :) Jest rewelacyjny! Przede wszystkim kolor!Nawet nie wiem jak go opisać, bo w zależności od oświetlenia wygląda różnie, ale gapie się na nogi i ręce non stop ;D Jeżeli chodzi o aplikację to jest świetna, lakier kryje przy dwóch warstwach,nie smuży, szybko schnie i faktycznie pachnie po wyschnięciu ! Jest to zapach trochę sztuczny, ale nie jest bardzo wyczuwalny i nie przeszkadza, czuć go lekko dopiero z bliska :) CENA: 4,99. Na zdjęciach w słońcu bez top'a (naprawdę tak błyszczy:) ).

6 komentarzy:

  1. Aa, rzeczywiście śliczny!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy szaleją teraz na ich punkcie :D sama mam pomarańczowy, myślę już o innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam nr 4 i 2. Są świetne!! a aplikacja - marzenie, lepsza niż w znacznie droższych niekiedy lakierach! Mam ochotę na jeszcze jeden ;P aktualnie nr4 u mnie na blogu ;) zapraszam! www.guinessi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Guinessi a nr 2 jak wygląda? :) Bo u mnie w Rossmanie wszystkie w tonacji różowo-fioletowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. pikny jest ! patrzyłam ostatnio, ale oszczędzam ;P

    OdpowiedzUsuń