niedziela, 17 lipca 2011

Lakierki z H&M

Upatrzyłam oczywiście przy kasie i kolorki bardzo mnie urzekły :) Bo są przepiękne!! Cena 14,90, otrzymujemy za nią 4 lakiery o pojemności 3,2ml o mało wyszukanych nazwach: Purple(krem), Pink(fioletowy shimmer), Metallic Blue(glassflecked) i Yellow(krem) ;)
Zdjęcie z lampą 

W pełnym słońcu
Metallic Blue


Na pierwszy rzut poszedł u mnie kolor żółty :) Nie jest to typowy kurczakowy kolor, ma kapkę zieleni w sobie. Jest piękny, bardzo podobny do ChG Electric Pineapple, z tym, że EP jest odrobinę bardziej zielony. Lakier rozprowadza się dobrze, pędzelek jest dość pokaźnych rozmiarów jak na tak małą buteleczkę i dobrze się nim maluje. Konsystencja jest dość gęsta. Lakier kryje dobrze, bez żadnych smug bo dwóch warstwach. Niestety nie może być tak pięknie, trwałość jest tragiczna! Pomalowałam paznokcie wczoraj wieczorem , a dzisiaj odprysnął mi z 3 palców :( Sprawdzę jak z innymi kolorami i dam Wam znać :)
Pozdrawiam,P.

8 komentarzy:

  1. kolory fajne, żółty ładnie kryje. Szkoda, że taka słaba trwałość

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny. Nigdy nie podejrzewalam ze bede miala ochote na zolty lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj już szłam z nimi do kasy, ale jakoś się opamiętałam:P
    trochę żałuje, mimo że mam podobny żółty to ten też jest śliczny..

    OdpowiedzUsuń
  4. żółty i kryje?:D fenomen:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszym zdjęciu widzę fioletowy, różowy, niebieski i żółty, a na drugim żółty, niebieski, różowy i czerwony :D
    Ciekawa jestem tego niebieskiego metalika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Meg, nastąpiło przekłamanie kolorów :) Ten niebieski nadaje się tylko do layeringu, sam na pewno nie kryje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor mi się bardzo podoba! Szkoda, że szybko odpryskuje:(

    OdpowiedzUsuń