poniedziałek, 25 lipca 2011

Haul kosmetykowy :)

Wybrałam się ostatnio do SuperPharm, w celu zakupienia Biodermy, ale nie było promocji, więc zakupiłam, także zachwalany przez Bloggerki płyn micelarny z Vichy :) Po dwóch użyciach mogę powiedzieć, że moja cera jest zachwycona :) Zobaczymy jak będzie dalej :)
Przy wybieraniu płynu zaczepiła mnie Pani i zaproponowała nowe kremy marki Siquens. Gdzieś mi się obiła ta nazwa, ale za nic nie mogę sobie przypomnieć. Nie chciałam w ciemno kupować kremu, więc poprosiłam o próbki :) Wzięłam krem do cery wrażliwej na noc i na dzień. Używałyście kosmetyków z tej firmy?
Krem na dzień
Krem na noc


Dostałam jeszcze tzw tinted moisturiser z Biodermy z filterm SPF 50.
Jestem bardzo ciekawa tych próbek :)
Następną rzeczą jest odzywka do rzęs Revita Lash. Jako, że przedłużyłam rzęsy metodą 1:1, zakładam, że będą na pewno trochę osłabione, a ta odżywka ma za zadanie je zagęścić i wzmocnić.

Oczywiście nie mogło zabraknąć lakierów ;D 
Essence-Tryin' to be cool

Szybki, brzydki swatch ;) Przepraszam za suche skórki! :( Kolory oddane bardzo wiernie.




I na koniec zupełnie nie kosmetykowo ;) Kupiłam sobie buciki na wesele, na które idę w sierpniu :) 
I bransoletki z H&M :)
Pozdrawiam Was,P.

1 komentarz:

  1. Moja odżywka do rzęs z tej firmy ma przyjść w tym tygdoniu :) jestem ciekawa efektów :) nawet dostałam telefon od firmy jak używać, podobno dużo osób używa jak zwykłego eye linera,nakładając dużą warstwę,co może zaszkodzić a nie pomóc. Zobaczymy jak to będzie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń