czwartek, 5 maja 2011

Tanie rozwiązanie cz. 1.

Dziś post, który zapoczątkuje serię "Tanie rozwiązanie" :) Będę Wam pokazywała produkty tanie i moim zdaniem dobre :)
Zaczynamy od balsamu z Wellness & Beauty by Rossman o zapachu wanilii i makadamii.
 Skład:

Kupiłam go w meeega promocji za jedyne 3zł za sztukę, a kupiłam dwie ;) Pewnie pomyślicie, ze to jeden wielki bubel, ale w koszu nie wylądował. Urzekł mnie zapach, który jest tak waniliowy i słodki, a przy tym nie sztuczny, że musiałam go kupić ;) Konsystencja jest dość gęsta i treściwa, coś w stylu masła do ciała, ale przy tym dobrze i szybko się wchłania, a zapach pozostaje na skórze cały dzień! Dobrze nawilża skórę. Minusem jest ciężkie rozprowadzanie na skórze i.... to tyle :) Były jeszcze inne zapachy, może skuszę się żeby wypróbować :) Widziałam, że z tej serii są chyba jeszcze żele pod prysznic.
A tak poza tym to aparat mi się zepsuł i nie mogę swatchować, a mam takie piękne słoneczko u siebie :(
A jakie są Wasze "Tanie rozwiązania" ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz