poniedziałek, 16 maja 2011

Buble

Hej kochani :)
Dzisiejszy post będzie o bublach kosmetycznych, na które natknęłam się w ostatnim czasie, pochodzą one z kategorii antyperspiranty ;)
Pierwszy to Garnier Mineral w kulce.
Producent zapewnia świeżość przez 48h. Akurat! Użyłam go dwa razy, to była jakaś masakra! Jakby mi ktoś odkręcił kran pod pachą ;) Do śmieci z nim!
Kolejny to antyperspirant z Vichy
Wiem, że jest to popularny antyperspirant i wiele osób go chwali, ale niestety u mnie się nie sprawdził. Nie zapobiegał poceniu i tak okropnie wysuszył mi skórę pod pachami, że musiałam ją ratować kremem ochronnym na noc, bo mi się łuszczyła :( Ląduje w koszu!
A jakie są Wasze sprawdzone antyperspiranty? Co polecacie?
Pozdrawiam, P.

4 komentarze:

  1. A ja akurat sobie chwalę ten z Garniera ;p Mój ulubiony i zawsze wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię Garniera, ale w sprayu, tych nie próbowałam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea, najlepsza

    a najgorsza Soraya, nie dość że śmierdział jak nie wiem (normalnie WALIŁ, czułam to przy każdym ruchu ręki) to nie działał :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja używam niedawno wspomnianego Blokera i niczego więcej ;P

    OdpowiedzUsuń