środa, 25 maja 2011

Lush + Haul

Nadszedł czas, aby zrecenzować szampon z Lusha, Seanik. Jest to mój pierwszy produkt tej firmy, mam nadzieję, że nie ostatni :)
Po ok 5 użyciach:

Zacznijmy może od tego co mówi producent:
*Szampon w kostce z solą morską, wodorostami,perfumowany jaśminem, mimozą i kwiatem pomarańczy.
*Ma za zadanie głęboko oczyszczać nasze włosy, zmiękczać i zwiększać ich objętość.
A teraz moja opinia :) Zakupiłam go na Allegro, za 18zł (poważnie! ;) ) Zapach jest bardzo świeży i orzeźwiający, ale po umyciu nie czuć go na włosach i nie pachnie bardzo intensywnie podczas mycia. Dopóki nie użyłam, nie wierzyłam, że takim szamponem można umyć włosy :) Jednak, to, że jest w kostce, niczego nie utrudnia. Bardzo dobrze się pieni i jest bardzo wydajny! Zaczęłam go używać pod koniec lutego, mamy koniec maja, a ja nie widzę końca! Moje włosy sięgają za łopatki, są dość cienkie, raczej się nie przetłuszczają. Jeśli chodzi właściwości Seanika, to faktycznie bardzo oczyszcza włosy, które po umyciu aż piszczą ;) Nie miałam dużych problemów z rozczesaniem, ale użycie odżywki jest konieczne. Włosy były po nim lejące i lekko zwiększyły objętość, ale nie był to jakiś spektakularny efekt. Używałam go mniej więcej raz na 3 mycia, niestety na dłuższą metę się nie sprawdził :( Przez to, że jest tak głęboko oczyszczający, wysuszył mi skórę głowy i dostałam łupież, którego nigdy nie miałam, lekko też przesuszył mi włosy, zaczęły się puszyć na końcówkach i elektryzować. Także, myślę, że osoby z przetłuszczającymi się włosami będą z niego bardziej zadowolone, ja jednak nie wyrzucę go do śmieci, kiedyś na pewno dam mu kolejną szansę :) Na pewno świetnie się sprawdzi na wyjeździe :)
I pytanie do Was: Jakie kosmetyki z Lusha są Waszym zdaniem godne polecenia? Bo mam zamiar zagłębić się w ten pachnący świat ;)
Na koniec mały Essencowy haul :)
*Zestaw do modelowania brwi,
*Błyszczyk Stay with Me w kolorze 02 My favorite milkshake,
*Lakier Multi Dimension w kolorze 70 Makes me weak
Pozdrawiam, P.

3 komentarze:

  1. O, super kosmetyki :). Ciekawi mnie ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten błyszczyk. Jak za taką cenę sprawuje się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wypróbuję ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń