sobota, 21 maja 2011

Neonowo ;D

Mam pełno lakierów w różnych róznistych kolorach! Ale nigdy nie mogłam się przekonać do pomarańczowego, nie wiem czemu, jakoś mi nie leżał ten kolor... Ale w końcu się skusiłam. Kupiłam lakier z nowej kolekcji Vipery Higl Life nr 820, który w buteleczce prezentuje się tak:
Czyż nie jest słodki ;) Zdjęcie trochę przekłamuje kolor, tutaj wygląda na różowy, ale w rzeczywistości miał to być lekko rozbielony pomarańczowy neon, a na paznokciach wygląda tak:
Zdjęcie jest celowo trochę rozmazane, bo inaczej nie dało się uchwycić koloru! Aparat nie chciał mi się skupić za nic ;) I musicie mi uwierzyć na słowo, że to nawet nie jest połowa jego "neonowości" ;D
Nie spodziewałam się aż tak ostrego koloru, ale noszę go na stopach i dłoniach & I love it!! ;D No kto by się spodziewał ;) Dodatkowo nie byłam za bardzo przekonana do neonów, ale oczywiście wszystko się zmieniło ;) Lubicie takie ostre kolory? :)
Pozdrawiam, P.

4 komentarze:

  1. neony sa extra:) super wygladaja szczególnie latem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam neonowe z Vipery :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana
    http://katieshandmade.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń