niedziela, 26 czerwca 2011

10 lakierów na lato :)

Długo się zbierałam przed napisaniem tego postu :) Za bardzo kocham moje lakiery ,żeby wybrać tylko 10 z nich na letnią porę :) Ale udało się :) Oto moje propozycje lakierów na lato :)



Od lewej:
1.Vipera-High Life-nr 821(mega neonowy róż).
2.OPI-Party in my Cabana.
3.Q by Colour Alike nr152- Dyńka.
4.Essence- Makes me weak.
5.Q by Colour Alike nr 102- Landrynkowiec.
6.Golden Rose nr 222.
7.Q by Colour Alike nr 150- Blu-s.
8.OPI- What;s with the Cattitude?.
9. Eveline Colour Instant nr 623.
10.Orly- Gumdrop/ Essie- Mint Candy Apple/ China Glaze- For Audrey.
W tym sezonie najbardziej modne stały się kolory bardzo intensywne wręcz neonowe, ale też stonowane pastele, myślę, ze teraz mamy taki wybór, że każdy może znaleźć coś dla siebie :) Ja oszalałam na punkcie korali, ostrych róży i pastelowych pomarańczy ( a jeszcze niedawno nie znosiłam pomaańczowego ;D ) Od zeszłego sezonu bardzo lubię miętki :) Pięknie wyglądają przy opalonych dłoniach :)
Jakie są Wasze ulubione lakiery na lato ? :)

4 komentarze:

  1. haha też się przymierzam do wybrania 10 na lato, i widzę że dwa typy mamy takie same:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo polubiłam neony! Mam taki rażący róż i pomarańcz. + miętus oczywiście nadal rządzi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są, róże do mnie najbardziej przemawiają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki bardzo w moim guście :) myślę ,że latem moje paznokcie będą się prezentować w kolorach pasteli i neonów :;)

    OdpowiedzUsuń