sobota, 4 czerwca 2011

Zakupki :)

Byłam w tym tygodniu w Naturze i w Rossmanie na zakupach, bo jak na złość skończyło mi się wszystko na raz ;) ( macie to samo? ) Oto zdobycze :)
*Balsam nawilżająco-regenerujący z Joanny, wszyscy mają, mam i ja ;)
*Płyn micelarny do demakijażu z Perfecty do cery z problemami naczyniowymi,
*Chusteczki do higieny intymnej Cleanic z proteinami mleka, ale już wiem, że zrobiłam błąd, bo nie pachną zbyt przyjemnie i są dość suche.
*Dezodorant Nivea Pearl & Beauty, kocham jego piękny zapach i to, że nie zostawia białych śladów.
Zamówiłam z ciekawości żel do mycia twarzy Oriflame Pure Nature z aloesem i ekstraktem z arniki :) Pieknie pachnie i jest bez SLS :)
I na osłodę- Landrynkowiec :) I mistrz drugiego planu- zakreślacz ;D
Miłego dzionka, pozdrawiam, P.

2 komentarze:

  1. ja też mam tak, że wszystko mi się kończy na raz i idę do sklepu i wydaję naprawdę duuużo kasy :)
    paznokcie masz ekstra - długie i piękny lakier :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń