poniedziałek, 20 czerwca 2011

OPI + ciekawostka

Przepraszam, że tak długo mnie nie było :( Miałam egzamin licencjacki ( który zdałam na 4<jupi>) i od 3tygodni mam wymarzoną pracę, która pochłania mnie bez reszty :)
Mam dzisiaj dla Was swatch, jest to lakier OPI- Ogre the top blue i ciekawostka na palcu serdecznym lakier w żelu czyli tzw. hybryda :) Jestem bardzo ciekawa jak to się sprawdzi na moich paznokciach, ale za bardzo kocham zmieniać kolory, więc postanowiłam położyć go tylko na palcach serdecznych :) Aplikacja jest bajecznie prosta, a paznokieć wygląda jak pomalowany zwykłym lakierem :) Zdam relację po tygodniu użytkowania:)  Zdjęcia z lampą :)


Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że większość z Was ma już wakacje ;D

3 komentarze:

  1. lakier w żelu ;>
    Podoba mi się ten różowy kolorek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D
    Podoba mi się odcień niebieski, ale hmm.. lakier w żelu jest ciekawy, sama bym spróbowała chętnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na relacje, a ten niebieski strasznie ładny jest<3

    OdpowiedzUsuń